100 timmar till vallokalerna stänger – häng med Kenneth Nilsson i valspurten

Med mindre än 100 timmar kvar till vallokalerna stänger handlar det om att vinna varje möjlig röst. I valspurten kan nu väljarna följa kommunstyrelsens ordförande Kenneth Nilsson (S) på Socialdemokraterna i Örebros facebooksida. De sista timmarna innan vallokalerna stänger handlar det om att mobilisera så många väljare och valarbetare som möjligt.

– Nu gäller det att få alla som vill se ett samhälle där välfärd är viktigare än skattesänkningar och alla som vill hålla Sverigedemokraterna borta från inflytande i Örebro och i Sverige att gå till valurnorna. Vi tänker jobba hårt in i det sista för att vinna varje möjlig röst, säger Kenneth Nilsson (S), kommunstyrelsens ordförande i Örebro.

Från klockan 08.00 på torsdag morgon ställer Socialdemokraterna i Örebro om till mobilisering. I slutspurten kommer fokus vara att knacka dörr och ringa väljare i för att mobilisera människor att gå och rösta.

– Vi har nu fört 14 000 samtal med örebroare om vår politik och varför man ska rösta på Socialdemokraterna. Nu handlar det om att fortsätta samtala och mobilisera. Att få människor till vallokalerna – vill du hjälpa till så är det bara att komma in till vårt valcenter på Stortorget 19. Det finns något att göra för alla med hjärtat till vänster, säger Kenneth Nilsson (S), kommunstyrelsens ordförande.

Följ Kenneths i valspurten

Under de sista 100 timmarna innan vallokalerna stänger kommer man att kunna följa och ställa frågor till Kenneth Nilsson via Socialdemokraterna i Örebros facebooksida.

Där ges möjlighet att hänga med Kenneth på dörrknackningar, debatter och under andra valaktiviteter.

– Har man några frågor om vår politik eller är osäker på varför man ska rösta på oss så får du som väljare gärna kontakta mig. Jag ska försöka att möta så många väljare som möjligt i slutspurten både fysiskt och digitalt, säger Kenneth Nilsson (S).