Laddar Evenemang

Medlemsmöte 12 december i Örebro norra S-förening

december 12 @ 18:00 - 20:30

o

Medlemsmöte Örebro Norra Socialdemokratiska Förening Torsdagen den 12 december 2019, kl. 18.30 Norrbyskolans matsal

Nu är vi inne i julmånaden med allt vad det innebär . Julen handlar mycket om traditioner och så även för oss i Norra Socialdemokratiska föreningen. Inte kan vi väl hoppa över vårt medlemsmöte i december månad med skinksmörgås, julmust, kaffe och pepparkaka eller ???!!!

Vi blandar kvällen med skinksmörgås och politiska samtal. Vad händer med januariavtalet, det blir ett ekonomiskt tufft år 2020 för både kommun och region och läget i världen är allt annat en lugnt m ed handelskrig mellan diverse stormakter. Ja frågorna är många och fler har du nog funderingar över. Kom med i samtalet och diskussionerna denna kväll. Och när kvällen är över så kanske vi är lite klokare eller förvirrade över det politiska läget just nu ….

Under kvällen kommer vi att sälja ett lotteri där f örsta vinsten är ett presentkort på 500 kr.

Glöm inte att anmäla dig till kvällen så att vi kan beställa skinksmörgåsar till alla som kommer. Ring eller maila till KG Grangberg, 070-529441 8 kggranberg@tele2.se eller Bengt Wentzel, 070-6225936 wentzelbengt@gmail.com senast tisdagen den 10 december. Eventuella matallergier eller annat vi bör veta så meddela oss detta.

VÄLKOMNA!

Datum: