Laddar Evenemang

« Alla Evenemang

• Detta evenemang har redan ägt rum.

Valkickoff- För ett rött Europa!

april 11 @ 18:00 - 20:00

För ett rött Europa!
Nu börjar det dra ihop till valrörelse!
Under april och maj så ska vi tillsammans jobba för ett rött Europa! Kom till valupptakt tillsammans med alla kamrater i Örebro!
Eva-Lena Jansson, vår kandidat till Europaparlamentet kommer att vara med och berätta om sin valkampanj men även ge oss värdefulla argument varför valet till Europaparlamentet är ett så viktigt val! Vi kommer att tillsammans med Hans Karlsson fd EU parlamentariker att få ta del av hur sambandet mellan EU och Örebro ser ut. Alexander Bygdén som är kommunikatör för våra kommunpolitiker kommer och berättar om kommunikation och om hur vi kan vinna val i sociala medier.
Vi träffas i arbetarekommunens lokal på Stortorget 19 den 11 april kl.18.00-20.00 Varje röst är viktig och betydelsefull i EU-valet, vad kan du göra för insats? Det finns någonting för alla att hjälpa till med och tillsammans så kommer vi att få många härliga dagar! Självklart bjuder vi på korv med bröd och fika under kvällen. Vi ses

Datum:
april 11